Loading...
ЛогоНаукова бібліотека
library@univd.edu.ua(057)7398166Харків, просп. Льва Ландау, 27ПН-ЧТ: з 8:00 до 18:00, ПТ: з 8:00 до 17:00, СБ: з 8:30 до 16:00

Найчастіші запитання

1. Як записатись до бібліотеки?

Реєстрація читача здійснюється на абонементі навчальної літератури (к. 108 або 208)

Для запису до Бібліотеки користувачі пред'являють:

-  Курсанти - посвідчення, фотокартку.

-  Слухачі (держзамовлення) – перепустку, фотокартку.

-  Слухачі контрактної форми навчання – студентський квиток, фотокартку.

-  Викладачі – посвідчення, фотокартку.

-   Інші працівники – перепустку, фотокартку.

-  Користувачі інших установ записуються до Бібліотеки (з правом користування документами тільки в читальному залі) за наявності паспорта та заяви на ім’я ректора, де зазначено відомості про місце роботи (навчання), посаду, мету або тему його наукового дослідження.

   2. Як підписати обхідний лист в бібліотеці?

Обхідний лист підписується на абонементі навчальної літератури (к. 108 або 208) при наявності читацького квитка та при відсутності заборгованості літератури читачем по всіх залах бібліотеки. Бібліотекар ставить підпис та печатку на обхідному листі, після чого знищуються читацькі формуляри (електронний та картковий).

 3. Що робити, якщо бібліотечна книга загублена або зіпсована?

У разі  втрати або пошкодженні бібліотечної книги користувач зобов’язаний відшкодувати втрату: примірником того самого видання; якісною копією з нього; виданням, рівноцінним за змістом і вартістю або відшкодувати її ринкову вартість.  Звертайтесь до відділу комплектування літератури (тел. 73-98-344).

 4. Що робити, якщо загублено читацький квиток?

У разі втрати читацького квитка дублікат видається після подання заяви до бібліотеки (к. 108 або 208 – абонемент навчальної літератури). При собі мати фотокартку та посвідчення.

 5. На який термін видається література та як продовжити термін користування нею?

З абонементу навчальної літератури (к. 108 або 208) – терміном на 1 семестр.                                       

З абонементу художньої літератури (к. 113) – терміном до 15 днів (не більше 3-х примірників). Термін користування бібліотечними виданнями може бути подовжений якщо на них відсутній попит інших читачів.

 6. Якщо потрібна мені література  в бібліотеці відсутня?                                                                                    

 Відсутні в бібліотеці профільні видання, можуть бути замовлені з інших бібліотек міста Харкова за міжбібліотечним абонементом (МБА) згідно з існуючими «Правилами користування міжбібліотечним абонементом ХНУВС».

 7. Де знаходяться дисертації?
З дисертаціями, що надходять до бібліотеки можна ознайомитися в к. 204.
Список усіх дисертацій доступний через Електронний каталог (у полі «Вид ресурсу» обрати «Дисертації»)

8. Як дізнатись індекс УДК*?
Ця послуга лише для представників ХНУВС!
Дізнатися індекс УДК можна:
1.  Звернувшись до консультанта довідково-бібліографічного відділу (к. 112т. 73-98-212),
2. Надіславши запит на електрону пошту: ibvlib@univd.edu.ua. Необхідно вказати: повну назву теми, ключові слова, контактний телефон, прізвище та ім'я по-батькові автора, підрозділ університету (факультет, кафедру, відділ).
Запити виконуються протягом робочого дня.
3. 
Самостійно визначити класифікаційні індекси УДК можна на сайтах:
http://www.udcsummary.info/php/index.php
http://teacode.com/online/udc/
 
*УДК - універсальна десяткова класифікація

9. Які електронні ресурси я можу знайти в бібліотеці?
- Електронний каталог (быля 400 тис. бібліографічних записів).
Доступ забезпечено як через локальну університетську мережу, так і через зовнішні сайти університету і бібліотеки, без обмежень.
- Електронна бібліотека (навчальні,  наукові та методичні, матеріали). Необхідно виділити позначкою «Електронна бібліотека».
Доступ забезпечено у локальній університетській мережі без обмежень, а в мережі Інтернет (Бібліотечний портал) – через авторизацію.
- Репозитарій ХНУВС (відкритий електронний архів університету (твори наукового та освітнього призначення авторів університету).
Репозитарій доступний з будь-якого місця і у будь-який час.
-  наукометричні та повнотекстові бази даних:
Scopus 
Web of Science 
Science Direct (eBooks) 
Springer eBooks 2017 

10. Чи є можливість користуватись електронними ресурсами БД Scopus, Web of Science у віддаленому режимі?
Так, для налаштування віддаленого доступу до БД Scopus, Web of Science, Science Direct звертайтесь до бібліографа-консультанта залу каталогів (к. 103).

11. Чи можливо перевірити в бібліотеці свою роботу на ознаки плагіату?
Так, в бібліотеці виділене комп’ютеризоване місце, де курсанти/студенти можуть перевірити свої академічні твори через систему для перевірки текстів на ознаки плагіату – Unicheck.
Звертатись до залу каталогів, к. 103.
Онлайн-сервіси та програми для перевірки матеріалів на плагіат див. у розділі «Академічна доброчесність»

12. 
Як оформити «Єдину картку читача ЗВО Харкова» (ЄКЧ)?

ЄКЧ можна замовити та отримати на абонементі навчальної літератури (к.108).
ЄКЧ дійсна на період навчання або праці в Університеті.